انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

در پی چندمین بار پخش کارتون آنه شرلی دختری با مو های قرمز 

========= 

 

آه آنه آنچنان راست آلت تناسلیم ایستاده که انگار تو تمام آلتت را به رادیو تلوزیون ما زده ای 

همیشه بوی عطر شرت بنفشت در قاپ صفحه جادویی ما می چرخد 

آه آنه  

اگر یک شب گیرم بیایی 

که نخواهی آمد 

آنچانان تلائلو سوتین سرخت را با مو های زیر بغلت به رخت می کشانم 

که به عمق سفاکی خون ریز آلتم پی ببری 

آنه اکنون تو را و تمام کارتونهای مسخره را چنان در ذهنم می نمایم  

انگار سوار بروگاتی شده ام  

آنه شیر مادرت دیگر پخش نشو 

نظرات 2 + ارسال نظر
Haamed سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

حتی یک قسمتشم ندیدم.

افسانه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام
من این کارتون رو خیلی دوست دارم

فکر میکنم به بازی ِ تقدیر و پیچیدگی ِ سرنوشت .

به خودم و خودت که چطور تو یه روز پائیزی هم مسیر شدیم و تو نیمه ی بهار , همدل ....

فکر میکنم به تو , که برام عزیزترینی ....

و دورترین ...

چقد سخته عزیزترینت

, دورترین باشه ..

. خیلی سخته !!!


متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد