انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

چنین!!

چنین گفت زرتشت!!

چنین گفت من

وقتی مبعوث شدم

و کتابم را برای خوابیدن 

و خندیدن 

نازل کردم

نه باران و نه خیابان 

و نه حتی انتخابات

هیچ کدام به اندازه ی کرانچی تند و آتشین

داغ نیست.

داغ ترین قطب شمال

جنوبی ترین نقطه  ی آرزوهای من است

درست 

گند زده ترین نقطه ی عشق...

خوب یا بد


خانه ها

خانه ها

خاطره ها

بوسه ها 

راه ها

رفتن و رفتن و رسیدن 

و نرسیدن و نرسیدن و ...

خاک بر سر ماه وقتی تمام 14 روزه اش 

قرص دیازپامی نمی ارزد

وقتی برای نوشتن نیست

خط خطی کن

راه راه

گوره خری

حرف نزن 

داد نکش

وقتی برای خواب نمانده

تاب نمانده

نی روگاه اتمی بوشهر مانده و دل لرزه های من

خنده هایت را زیپ کن 

جیبت بگذار

خاموش نشوی!!!

هفت پیکر

بلاگ اسکای عجب پوست انداخته ایی!!!!

و مار هفت سر شده ایی

خایه هاتان مستدام

ما در خانه خوابیده ایم 

لنت چسپانده ایم