انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

چقدر جالبه 

بعضیا چقدر با افتخار میگن مشروب میخورن 

انگار چیکار کردن!!!!!!!!!!!!!!!! 

واقعاً داریم کجا میریم؟ 

اخه انسان خوردن یه نوع خاص از نوشیدنی که افتخار نداره که همه جا جارشو میکشی

بهترین اتفاق دنیا اینه که هیچکی دورو برت نباشه 

تنهای تنها باشی .و تنها بمیری 

دسته ها

به تعریف یکی از دوستام

آدم ها سه دسته هستن 

یا لائیکن یعنی فقط به خودشون اعتقاد دارن 

اینا تکلیفشون روشنه تمام تلاششون رو میکنن و آخر سر هم تو این دنیا یه چیزی میشن 

یا دیندارن یعنی به خدا و دینش اعتقاد دارن و همه چیزو همه کسو حول محور دین میسنجن 

اینام معمولا توی دنیا به یه جایی میرسن و اون دنیا هم بسته به خودشون یه کارایی میکنن 

اما دسته سوم اینا میدونن دین چیه اما یه روز قبولش دارن و یه روز قبولش ندارن 

بدترین چیز اینه که آدم تکلیفش با خودش روشن نباشه 

یا رومی روم یا زنگی زنگ 

اینا نه تو این دنیا غلطی میکنن و نه اون دنیا رو دارن 

خوش به حال هرکی تکلیفش با خودش معلومه

میگن جاده یه حس خوب داره.اما برای من این طور نیست. 

من جاده رو دوست دارم اما وقتی به این فکر میکنم که هر کیلومتر از جاده که بری بیشتر از عشقت و نزدیکانت دور میشی از تعلقاتت ،این باعث میشه نسبت به جاده حس چندان خوبی نداشته یاشم

خدایا کمکم کن 

من نمیخوام این بار هم یه بازنده باشم .توکل به تو .بعد از اینکه از تبریز برگشتم بکوب درس میخونم.