انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

12

برای لیسیدن تو

و برای تمام انچه می خواهم

و نه تمام آنچه از تو میخواهم

پوشیدنی ها مثل

شکلات دور بستنی جوبیست برای من

چقدر مزاحم و خوشمزه

و تو چقدر مزه ات متفاوت خواهد شد

وقتی تمام پوشیدنی هایت

شکلاتی شود

خیس خورده ترین عشق

برای نم ناک ترین لحظات

تقدیم تو باد

سرویس رایگان پرستیدن تو

تو تمام آنچه ای که بوده ایی

داره سال نو میشه

همیشه آخرای سال دلم هوای حرم آقا امام رضا رو میکنه

یا امام رضا ماشین ندارم

پولم ندارم

امام شوق دیدنت رو دارم

یا امام رضا خودت درستش کن

الهی پیش مرگ پسر زنده ت بشم

تو جورش کن

دلم همیشه تو حرمته

دوست دارم بیام نوکریت.تو جورش کن

غبار

تو کمی بشتر از تمام تارنما های دنباله دار نیاز به فیلتر شکن داری 

سالهاست من تورا فیلترانده ام 

و چکانده امت  

ماشه ات را خواهم چکاند 

منفجرت خواهم کرد 

در تمام لحظات انتحارم 

ماشه ات را دما دم می چکانم 

به دمام میروم و در میان تمام اعراب از خدا بی خبر 

یا شاید با خبر  

با تمام وجودم و انتهای آنچه نیستم 

تو را انتحاراْ بالا خواهم آورد 

تو به جز من به خودت هم نیاز نداری 

تو خودت برای کشتن هفتاد و چهار میلیون آدم از همه چیز باخبر و از خدا بی خبر کفایت میکنی 

اتمی ترین انرژی مست زمین 

منفجر شو 

بترکان این غبار آبرو گرفته را 

اباء نکن 

من از تمام شرمساری هردومان میگذرم 

من تن به تنت میسایم اما 

اگر برای هفت ثانیه به من مهلت ندهی 

هفتاد با بر تو عاشقتر نخواهم شد 

(باید اعتراف کنم که به این نوشته خیانت کردم و ترکیب عبار آبرو گرفته جایگزین غبار ... گرفته شده .این کلمه ...رو قید نکردم چون نونمو میبره) 

ندامتگاه شماره ۱۲۸ 

من مجنون نود باره ام