انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

خدای من

خدای خوب و مهربانم

دستت درد نکنه

از بس توسط تقدیر و خواست قشنگت نموده شدیم که دیگه رمقی واسه بخیه کردن جاش نیست

خدایا ممنونم از بس دهنمو آسفالت کردی

خدایا دمت گرم که تا بیخ تو من فرو ش کردی و درش نمیاری

خدایا مبادا به یه بنده ی دیگت ظلم بشه خودم که هستم تا جا داره بتپون تو ما

خدا یا حیف ارزه خودکشیم ندارم و إلا میزدم همه برنامه هاتو بهم میزدم تا دیگه از اون بالا فقط واسه خندیدنت به من نگاه نکنی

خدایا بدجور نا امیدم کردی

دراتو باز بزار

انگاور اسه من در باز نداری
نظرات 3 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ http://zemahestan.blogsky.com

سلام تازه با وبلاگت آشنا شدم... چه دل پر دردی داری!!!!
اما بیخیال منم تا چند ماه پیش مثل تو بودم... اما میدونی حالا دیگه جز پشیمونی چیزی ندارم... بازم برگرد سمت خدا به خوش قسم هیچ کس به ما دلسوز تر از خودش نیست... این حرفا رو از خودم نمی گم یه دوستی دقیقا چند ماه پیش که حالم شبیه حال تو بود این حرفا رو بهم زد اما منم گفتم برو بابا بدبختی نکشیدی ... نمی دونی من چی می گم... تو نمی دونی من چقدر سوختم... ولی حالا به حرفش رسیدم.... با خدا خلوت کن!!! اشک بریز و باخودش حرف بزن ازش بپرس چرا؟؟؟
گاهی وقتها حکمت درد به درمون ناپذیر بودنشه... ظلم اگه نباشه عدالت معنا نداره...
دوست عزیزم وقت کردی به وبلاگ منم یه سری بزن... خوشحال می شم نظرتو بدونم... ببخش که پر حرفی کردم... بای

Haamed چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

خدا ما رو ریده خلق نکرده

آره والا

Haamed پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

در پاسخ این کامنت بگم که: یه روزی منم خیلی با خدا بودم.روز و شب باهاش حرف میزدم و باهاش بودم ولی پس از مدتی دیدم نه بابا این اصن حالیش نیست.اصن به تنها کسی که گوش نمیده منم.یکی میگفت از ته دل ناله نکردی گریه نکردی.آخه چقدر؟بس که گریه کردم و نالیدم و اشک ریختم که دیگه از گریه های خودم خندم میگرفت.یعنی چی من بشینم و هی خدا خدا کنم بلکه اتفاقی بیفته؟ نه بابا از این خبرا نیست. تو این زمونه اگر زرنگ بودی و حقت رو گرفتی برگ برنده دستت هست در غیر اینصورت همیشه بازنده هستی.ربطی هم به خدا و پیر و پیغمبر نداره.اونا اگر زرنگ بودن پیشترها کاری واسه خودشون کرده بودن نه ما.اینها همش حقایق هست و تا روزی که چشم رو روی حقایق ببندیم باز هم بازنده هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد