انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

خیلی وقته متوجه شدم خدا فقط ناظم مدرسه منه

و فقط میتونه حال منو بگیره

بابا خدایا من متإهلم

حداقل به زنم رحم کن

به خدا ضد حال زدنم حدی داره

ده ما هم بنده تیم

یه کم به مام نگاه کن


نظرات 2 + ارسال نظر
Haamed سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

باور کن جز خرابکاری چیزی بلد نیست.

کرانه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

اوووووووووووووه
تو هم چه انتظارا داری
بشین یه بند دعا کن بعد که با دل پر امید دیدی نتیجه نداشت
من بهت می گم حکمتی داره abil جان غصه شو نخور
هی از خدا بخواه هی بخواه هی فقط از خدا بخواه بعد وقتی در کمال ناباوری دیدی نشد
من بهت می گم حتما قسمت نبوده abil جان غصه شو نخور
فقط خدا تو زندگیت باشه به بنده ش هیچ رو نیار وقتی دیدی فایده نداره
من بهت می گم حتما یه چیزی هست که ما نمی دونیم abil جان غصه شو نخور
خلاصه که ....
اصلا بزار من حرف نزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد