انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

چرا و چگونه میتوان این نقشه های لعنتی oviنوکیا را برگوشیم نصب کنم در حالی که pc suits حرامزاده همواره پیغام میدهد که سرویس مشکل دارد.حامدا تو که دستی بر اتش این کامپیوتر داری چیزی بگو...

نظرات 1 + ارسال نظر
Haamed سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.haamed.blogfa.com

من که رو گوشیم نصب هست. میخواید نقشه چه کشوری رو نصب کنید؟
باید نرم افزار Nokia Suite رو نصب کنید که آدرس نصب اون این هست
http://www.softpedia.com/get/Mobile-Phone-Tools/Nokia/Nokia-Ovi-Suite.shtml
فکر کنم باید از نرم افزار فـ ـیلـ ـترشکن استفاده کنی چون من همیشه با اون میرم. البته باید با خود همین نرم افزار و یا از راه خود سایت نوکیا یه Account ایجاد کنی و با این نرم افزار و اکانتی که دارید Log in کنید. در قسمت Maps صبر کنی تا لیست نقشه ی کشورها ظاهر بشه. سپس نقشه ی کشور مورد نظر رو دانلود کنید. من که نقشه ی ایران رو به این ترتیب دانلود کردم. البته خیلی وقت ها، با فـ ـیـ ـلترشکن هم دانلود از نوکیا مشکل داره.
یه نکته هم هست: ابتدا نرم افزار Nokia Suite رو باز کنید سپس گوشی خودتون رو از راه کابل USB به سیستم وصل کنید و صبر کنید تا درایور اون نصب بشه.

دستت درد نکنه
منم حدس میزدم که مشکل از جهت فیلترینگش باشه
قربون قدمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد