انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

بعد این همه مدت در جواب اونی که میگه کارتو برات درست میکنم به شرط اینکه با من باشی

بهم میگه نمیدونم چیکار کنم

یعنی کاره براش مهمه و اینم که اون میخواد باهاش باشه ...

سر دو راهی گیر کرده

نمیدونه چیکار کنه

من میگم فدای سرت عزیزم برو باهاش باش ؛برو سر کاری که اون برات جور کرده و هزینشم اینه که باهاش باشی

بی خیال اون احمقایی که یه عمر تمام پیشنهاد های دخترا رو رد میکردن و وقتی بهش زنگ میزدن اولین حرفش این بود که من نامزد دارم

گور پدرشون

خرا باید خر بمونن

زندگی اینه

آره عزیزم بهش فکر کن

خوبه برای تو اشکال نداره اینکه سبک سنگین کنی ببینی باهش بودن +کار خوبه

یا باهاش نبودن+ بی کاری

بگذریم از اینکه اون نره خر حتی نمیتونست به اینم فکر کنه

خاک بر سر آدم های خاک بر سر

نظرات 1 + ارسال نظر
Haamed دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

من سکوت میکنم.

و من فریادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد