انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

کمرنگ شدی ؟چرا ؟

پررنگی بهت نمیساخت؟

شاید خودم شیلنگ رو گرفتم توش

کمرنگت کردم

خدا از من نگذره

که منم ازش نمیگذرم

خدا حقمو از خودش بگیره

خدا بره شبا بخوابه

مطمئنم آلپرازولام میخوره

چون روزهام منگه

همش خوابه

فکر کنم خیلی لبنیات میخوره

آخه داره همه چیزو سفید میبینه

ای بابا چی بگم!!!!

خدا از هیچ کسی نگذره

نظرات 1 + ارسال نظر
کرانه شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

با حسی که داری خیلی زیاد آشنایی دارم
به این عقیده ام که دار مکافات همین دنیاست
تا جواب پس نده و نفهمه واسه چی عین همین اتفاق براش افتاده نمی میره
اگه خواستی لینک هم باشیم خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد