انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

آه دیگر قسم میخورم که ننویسم 

جز شعر 

چیزِِِِِِِِِِِِِِِ شهر 

کسی را در شعر 

کسی را در شهر کشته اند   

در میان رودان 

میان آن رود آب آنگوری تو 

من مرده  

آبم برده 

آه

در کوچه انداخته اند 

در کوچه پس کوچه ها ی بی خیال تمنای من به تو 

آی آشغالی، کیسه زباله  

اصفهان،بریانی 

69 

من چیزِ شعرم را در می آورم  

و تو در چیز دان تاریخت فرو میکنی 

تاریکت فرو میکنی 

فرو کن 

در او کن  

دری وا کن  

که من در دو دستم  

من از دستم  

من همرنگ بی رنگم 

من ،دانم

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://fisabilellah.blogsky.com/

salam

webetun aliye

ye welog fisabilellah sakhtam

khoshhal misham ba nazaret mano komak konin

bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد