انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

من فردا صبح مبعوث خواهم شد،تو بیا به ضریح پاکم دست بکش.من پروردگاری خواهم شد که آرزویش را داری.هرکسی میخواهد امام من باشد اسم بنویسد ،بیاید در صف.

گوجه ها را راست راست خیار کن.کاش احمق نبودی تا میدانستی بیشعوری هفته ای چند واحد کلاس دارد.

برو،برنگرد،آگر قول دهی پشت سرت را ننگری من وحی خواهم کرد که دگر قاطی بدنامی ما هم نشوی.از ما نشوی.دگر دوباره و دوباره آرزوی مردن نکنی.فرجام خواهی نکن از من .من باطل شده ام قطعیِ قطعی.باور نداری از شعبه تجدید نظر سوم شهرم بپرس

آی مردم خاک بر سر من ای بندگان پاک من ،من خدایتان گنه کارم.دگر باره بر من سجده نکنید که سیل نوح خواهم شد و چون تبر ابرهیم کشتی حماقتتان را در هم میشکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد