انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

حوصله هیچ کاری رو ندارم 

تقریباً امروزم همش بیهوده تلف شد 

یا خواب بودم یا پای کامپیوتر یا پای تلوزیون 

کاش یه کم درس میخوندم 

اما الان خوابم میاد 

برای عذاب خودمم که شده تا ساعت دو ونیم سه نمیخوابم.فردام روز خداست فردا درس میخونم 

دیشب خواب دیدم که(گلاب به روتون).... ولش کن زیادی بی ادبانس که تعریفش کنم 

الان دلم میخواد یه لیوان آب بخورم

نظرات 1 + ارسال نظر
ممنون بابت زحمات شما www.musicday2.tk شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.musicday2.tk

سلام دوست من دقیقا منم همین حس رو امروز داشتم در ضمن وبلاگ زیبا و به روز و پرمحتوایی دارید واقعا استفاده بردم من اکثر اوقات به وبلاگ شما سر میزنم یه خسته نباشید جانانه به شما و ممنون بابت مطالب جالب و مفیدی که قرار میدهید
wWw.MusicDay2.tk

سلام دوست عزیز منم بابت سرزدنت ممنونم
یه +1 هم تو وبلاگت گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد