انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

در شرف گ.....

سیستم مدیریت ماه با برداشت بینهایت جزر و مد در طول اقیانوس های بی پروا  

تو از دور نیامده ای تو فا..... ای تو را در رستوران کنار برگهای بی بر پاییز در کوچه ها راه راه رنگ کرده بودم  

میایی برویم کمی بخوریم ؟نه میترکید بادکنک را در باد ولو شده و من در روز روشن میلیاردها با بی نا..... ی سروکار داری؟ 

ای خدای بی بر تو برای خودت کنده بکش من خدای همیشه ام را میپرستم 

شما چطور کافه گلاسه میل دارید یا کافی نت؟ 

وزق وزغ وضق وضغ وضو نگیر آبش کثیفه وظق  

ان مع العسر یسرا 

اینم تموم میشه آشفته شدم  

یه وبلاگ هستش به اسم تراوش های یک مغز در آستانه گو.یدن یا یه اسمس شبیه به این 

باید بهش بگم دوست عزیز مطابق مرقومه فوق مغز این حقیر رسماً به وادی مغز های ...... وارد شد منتها لطف این قضیه اینه که مغز من علاوه بر ....... چندین با از شدن فشار .. خالی کرده بود منتها این بار آخری بدجور بهش فشار اومد اینه که دیگه رسماً .....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد