انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها


ما انتخاب نمی کنیم

ما انتخاب را میکنیم

و چنین بود

که مختار آمد

و امیر مختار شد

خواه یا ناخواه

من به هیچ چیز

به اندازه کس نوشت هایم اهمیت نمی دهم

و چنین است

که امواج شعر را در می نوردم و از میان سوراخ مهبل آن وارد میشوم

آری تن به ذلت شعر ندهید

ای مردم

من برای شما از خودم پیامی آورده ام

من از او

از خودم

شنیدم

که به خودم گفت

مردما،،،،، فقط کس بگویید

چنان که اگر نگویید به مختار میگویم شما را بنماید

و اگر ننمود بدانید که ندارد

سبد کالاتان را گرفته باشید یا نه

من هرگز به شما تبریک سال نو نمی گویم

هرگز سال نویی نبود

خودم به خودم فهماندم که نبود

لعنت به تو ای همراه اول که چقدر اس می دهی

اگر در پی باز کردن سر بحث با منی

بدان که آب خر هم به تو نمیدهم 


و تو را نخواهم کرد

استفاده یا نصیحت یا نمودن


و تمام فواحش را من فرشته خواهم کرد در تمام دوران ها

برای من که جهانی ساخته ام

سراسر از ماچ و بوس و لب

فقط فواحش می توانند فرشته باشند

آری شنیع ترین گفته هایم را تقدیم میکنم

به محجوب ترین مومن عالم

یعنی خودم

که شنیعم و مومن

به خودم

نظرات 2 + ارسال نظر
سُهیل هدایت چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:37 ب.ظ http://TitBit.BlogSky.com

خواستم بگویم
مرادی و مرشد ما را
اندیشیدم نامه ام را پس می زنی ...

خواستم بگویم
مرادی و مرشد مرا
گمان بردم خامه ام راپس می زنی ...

گفتم بگویم که
عزیز و رفیعی در دلها
دیدم نمی توانی کلک های مشتاق و الهام گیرنده را
از آستان تابانت برانی ...

و این شد؛
که این دبیره ها شد عزیز ...

نگارگری های زر نشان و واژه سازی های بی مثال آن ؛

جان حقیقت جو، چشمه ای تمام نشدنی ست و ما
- فانوس بدستان- را سیراب می کند تا سر منزل مقصود !...
البتـــــــ...ــــه با چند سوت !!

Haamed چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.temperance.blogsky.com

تکبیر...
ایرانسل نداری تا سر ظهر که میخوای کپه ی مرگت رو بگذاری دم به دقیقه پیام بده و هر پیام رو چندین بار تکرار کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد