انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

آخ لوبریکانت

تو چقدر لیز میکنی

و من چقدر لیزانه دوستت دارم

فرو خواره ی 

هشت در 

پروانه به دست

به تک سیخ هم اگر کشیده نشوی

باز هم جگری




اصلا   اصلا    اصلا

نظرات 3 + ارسال نظر
Haamed سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ق.ظ

تا حالا لوبریکانت به چشم ندیدم.
تف بهتره

koko چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

چه بلیز بلیزی شده اینجا
یهوی نری لیز بخوری تو خونه خاله لیزه اونم قاشقش و بکنه تو ....
چیه فکر بد کردی حسابی هم فحش دادی بی ادب قاشقش همیشه گردنش جای نمیکنتش این نکته انحرافیش بود بیسوات
این روزا دیگه دیب دمنی هم گیر نمیاد بندازیم تو اتیش بپزهچه برسه به جییییییییییییییییییییییییییگگگگگگگگگگگگگر کس مغزی گل کرده از گرسنگیته البت
باشد که سیرت کنم به ...... گران ولی واسه تو ارزون حساب میکنیم

دستت درد نکنه.

koko چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

نام کتابت را هم بگذار
صاحب روا ورویای دست نیافتنی
من هم کتبم هست
من ...زانتیا خریدم(خواب بودم البته)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد