انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها
انتها و بوسه

انتها و بوسه

انتها رسیده ها

سوختن

بعضی چیزها خیلی درد داره. اونقدر زیاد که نصفه شب از خواب بیدارت میکنه و نمیذاره بخوابی تا اینکه صبرت لبریز بشه و ساعت 6:54 صبح بیای پای اینترنت و پروین اعتصامی بنویسی.

وقتی اون کسایی رو می بینی که همقدت هستن ولی به خاطر هیچی ازت بالاترن، از فرق سر تا ته مقعدت میسوزی و قطعاً نمیتونی کاریش کنی.

وقتی به خاطر کارای دیگران تاوون پس میدی، میسوزی

وقتی که عقلت بهت میگه مشکل از خطای دیگران نیست و هرکسی باید در بند اعمال خودش باشهو بعد متوجه میشی بدبختی تو از بیشعوری اوناییه که ادعای عاقلی دارن میسوزی

وقتی یه قوه نمیفهمه از مردم چه انتظاری میشه داشت.

وقتی به این وضع نگاه میکنم میسوزم

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ق.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط دو روز دیگه تا اعلام نتایج نهایی باقی مونده.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک و طاعاتتون قبول.

پرفسور پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ http://bamiyeh.blogfa.com

گاهی وقتا به خاطر هیچی ،‌همینجوری می سوزی البته من فقط مواقعی که سس تند می خورم اینجوریم. شما دوست عزیز اگه پیرو مکتب راینیتیدیسم بشی ، بزرگان مکتب مثل پرفسور چراغ راه زندگیت میشن و دیگه هیچوقت سوزش نداری.

اپزوسیون هرگز دست دوستی به سوی پوروفسور دراز نخواهد کرد.
(ره)

Haamed پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

مردم با شعوری داریم و همین منو میسوزونه

خیلی با شعور

من ملیحه نیستم دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ق.ظ http://maakaan.blogfa.com

کلا مارو آفریدند تا بسوزیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد